De digitale assistent in uw optiek
De OITA staat voor Optician In-store Touchscreen Application. Een specifiek voor opticiens ontwikkelde touchscreen applicatie die primair bedoeld is om medewerkers van de optiek te ondersteunen bij de verkoop. De applicatie wordt in de stijl van uw optiek opgeleverd. Het gebruik van uw eigen logo en kleuren dragen dus in positieve zin bij aan de merkbeleving van uw winkel.
Brillen passen, vergelijken en delen via selfies
Via een touchscreen in de winkel kunnen uw klanten selfies maken van monturen die zij passen. Ook kunnen ze deze vergelijken met andere modellen en de foto’s delen met vrienden en familie.
Blije klanten in uw winkel
Het touchscreen toont handige informatie over uw producten, maar ook de laatste trends of, wanneer iemand even moet wachten, het laatste nieuws.
Adviseer beter, verkoop meer
U kunt heel eenvoudig aanbiedingen en speciale acties laten weergeven op het scherm. Gebruik het touchscreen bij de advisering voor het juiste glas met alle opties en mogelijkheden. Laat de voor- en nadelen zien van verschillende glastypen. Sommige glasleveranciers hebben een speciaal programma ontwikkeld waarmee de opticien de klant tijdens de verkoop adviseert. Hebben wij dat nog niet geïntegreerd, dan doen we dat onder voorwaarde dat de leverancier dit toestaat en het technisch mogelijk is.
Informatie op scherm eenvoudig zelf te wijzigen
Via een gebruiksvriendelijke beheeromgeving kunt u eenvoudig zelf alle informatie op het scherm aanpassen. Met een paar klikken upload u uw eigen video’s, mededelingen en acties!
Hoe zijn de kosten van de OITA opgebouwd?
- Aanschaf en installatie van hardware (eenmalig);
- Design en inrichtingskosten (eenmalig);
- Gebruikslicentie voor software (maandelijks/jaarlijks).
Maak vrijblijvend een afspraak voor een demo of neem contact op voor mogelijkheden en tarieven.